اطلاعات همایش

همایش
سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازیهای رایانه ای، فرصت ها و چالش ها

تعداد مقالات
0

همراه

تلفن ثابت

ایمیل

برگزار کننده
دانشگاه اصفهان

تاریخ
از 1396/11/25 لغایت 1396/11/27
تحلیل‌های روانشناختی
درمان و ارتقاء سلامت روانی
سواد رسانه‌ای
مدل‌سازی احساس و هیجان
پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
ملاحظات حقوقی
مالکیت فکری و کپی‌رایت
رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای

شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
مدل‌سازی فرایند توسعه‌
مدل کسب و کار و درآمدزایی
مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی

فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین
رویکردهای هوش محاسباتی
نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا
بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری

تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی
بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک
روایت و بازی‌نامه‌نویسی


بازی‌های جدّی (Serious Games)
بازی‌نمایی (Gamification)
بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
خانواده
درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
فرهنگ، تاریخ و ادبیات
آموزش و یادگیری
تبلیغات
هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
فقه و اخلاق
توسعه‌ی صنعت گردشگری
درمان اختلالات جسمی
توانبخشی شناختی
ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای