جستجو
صفحه اصلی
ارسال مقالات
قبلا ثبت نام کردید ؟
عضو جدید هستید ؟
راهنمای نویسندگان
تفاهم نامه های همکاری
پایگاه های استنادی همکار
داوران نشریات پایگاه
احراز اصالت گواهی نامه
پرداخت آنلاین
درباره ما
تماس با ما
مقالات
مؤلفین
همایش ها
نشریات
مقالات نشریه <<تحقیقات جدید در علوم انسانی >> آرشیو <<شماره 33 ، دوره اول ، سال چهارم ، تابستان 1400>>
نقش ارزش تبلیغات ارائهشده در رسانهها بر پاسخ مخاطبان با توجه به نقش نگرش مخاطب
نویسنده (ها) :
فاطمه نیک فر دستکی
قیمت : 20.000 ریال
پیشبینی افسردگی در کارکنان براساس سلامت وجودی آنان در دوره شیوع ویروس کرونا (مطالعه موردی: شهرکتاب شهر تهران)
نویسنده (ها) :
ناهید بختیاری ، سیمین بشردوست
قیمت : 20.000 ریال